Bogen

På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

Bogen Sig du kan li’ mig – indholdsstrategi for sociale medier udkom på Gyldendal Business d. 10. oktober 2014. Få et indblik i bogen.

8 kommentarer til “Bogen”

  1. Pingback: Let's Give Them Something To Talk About - Content Strategy for Social Media | Astrid Haug

  2. Pingback: Tekster på slankekurPentia329

  3. Pingback: Sådan skal virksomheder blogge - eller lade være | Astrid Haug

  4. Pingback: Sådan skal virksomheden blogge – eller lade være | dSeneste på nettet

  5. Pingback: Lav en indholdsstrategi for sociale medier med Astrid Haug

  6. Pingback: Let’s Give Them Something To Talk About – Content Strategy for Social Media | Astrid Haug

  7. Sig du kan li mig; Er Super læsning, en god bog med brugbart viden og modeller. En glæde at læse og må helt sikkert læse flere af dine bøger

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *