Modeller og huskelister fra "Sig du kan li' mig"

Her på siden finder du udvalgte modeller samt huskelister fra bogen. Modellerne er fra bogen “Sig du kan li´mig – indholdsstrategi for sociale medier”, som udkom 10. oktober 2014. Bogen kan bestilles her

1)  Skal din virksomhed på sociale medier?
2) Samlet proces for indholdsstrategi i fem faser
3) Proces for indholdsstrategi, simpel model
4) Værditrappen – skab værdi for kunderne
5) Find ud af, hvor relevante I er for brugerne
6) Indholdstrekanten
7) Shitstormens opbygning i fem faser
8) Et bud på en personlig strategi for sociale medier
9) Bogens huskelister samlet i én præsentation

Skal din virksomhed overhovedet på sociale medier?

Start gerne med en tur i flowchartet:

(klik på billedet for at se større version)

Samlet proces for indholdsstrategi i fem faser

Proces for indholdsstrategi simpel model

Værditrappen – skab værdi for brugerne

Find ud af, hvor I er relevante for brugerne

Indholdstrekanten

Brug jeres eksisterende og andres indhold, og udvikl nye indholdsformater

Shitstormens opbyging i fem faser

Et bud på en personlig strategi for sociale medier

Og her til at printe ud og fylde ud

Bogens huskelister samlet i en præsentation:

 

Bogen kan bestilles her

Andre blogindlæg

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag uddrag af min nye bog "Fremtiden tilhører de frygtløse"

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊

3 kommentarer

[…] Billede af værditrappen, se flere billeder og modeller fra bogen her:  http://astridhaug.dk/modeller/ […]

[…] Det kan siges meget kort og visualiseres meget enkelt, som Astrig Haug gør med denne figur, som også kan ses på hendes side […]

[…] springes, men hvis man træder et skridt tilbage og ser på Astrid Haugs værditrappe, så hedder øverste og femte trin ‘hvordan kan vi sammen forandre verden?‘, så er der måske nogle træk til RED […]

Skriv en kommentar