Cases

Offentlig: Erhvervsministeriet/WOCO

Sådan får vi Tour de France til Danmark – via sociale medier

Kampagnens formål var at påvirke beslutningstagere omkring Tour de France samt den folkelige opbakning til en dansk Tour-start. Kampagnen foregik på Facebook og Twitter.

Fagforening: Dansk Metal

Projektleder på sprint-forløb og omstilling til personaliseret og digital medlemskommunikation, i samarbejde med Netcompany og 1508, samt rådgiver på sociale medier til forskellige målgrupper og kanaler, herunder fokus på unge som målgruppe.

Forsikring: Gjensidige

Employee advocay på tværs af organisationen, herunder Gouda og Mølholm, samt shitstorm-strategi.

Startup: NØD

Hjælp til at fortælle den rigtige historie om virksomheden globalt. Markedsføring af virksomheden via sociale medier.

B2B: Danbunkering

Sociale medier og employee advocacy

Ud fra et ønske om at positionere sig som en spændende international arbejdsplads og samarbejdspartner, har vi hjulpet Dan-Bunkering med en strategi for sociale medier, med afsæt i Facebook og LinkedIn med fokus på employer branding, rekruttering og employee advocacy.