Employee advocacy for Gen Z

Beskrivelse

På dette online-kursus zoomer vi især ind på employee advocacy og Gen Z, der ifølge Forbes født fra 1995 til 2010. Hvad foretrækker de, når de skal dele virksomhedens indhold på sociale medier? Bliv klogere på, hvordan jeres virksomhed kan gøre medarbejdere til influencere i dette online kursus, som jeg har lavet sammen med Rebekka Gustafson.

Rebekka repræsenterer en ny generation af unge ledere, nemlig Gen Z. Hun rådgiver virksomheder i innovation og digitale kommunikation vedr. alt fra podcast og sociale medier til nye måder at arbejde på.

Jeg rådgiver virksomheder og organisationer om digital strategi og sociale medier. Det gør hun med afsæt i jeres formål og visioner, og med sin viden om, hvordan folk anvender sociale medier og ny teknologi.

Du vil lære følgende:

  • Forstå hvordan employee advocacy fungerer for de yngre medarbejdere
  • Bliv inspireret til at arbejde strategisk med employee advocacy
  • Få eksempler og cases fra Gen Z'erne selv

Indhold

11 Lessons2h

Introduktion

Video4:37

Hvad er employee advocacy?

Hvilke kanaler skal I benytte?

Hvordan kommer du igang med employee advocacy

Sådan skaber du godt indhold

Interview med Marie Vagn-Hansen, medejer og kreativ chef hos Homey Media

Sådan får du de rigtige følgere

Interview med Gen Z’er Carl Kronika, CEO hos Copus

Test dig selv: Hvor parate er I til employee advocacy?

Nyttige links

0 (0 ratings)

2 Courses

16 students

1.250 DKK

Inkluderet materiale

  • 8 videoer
  • 1 test
  • Nyttige links

Krav

  • - Lyt til kurset, mens du går en tur eller tager noter. Du behøver ikke sidde klistret til skærmen. Det vigtigste er, du lytter med og reflekterer over, hvad det betyder for dig og din virksomhed. Også hvis du ikke altid er enig i vores budskaber og anbefalinger.

Målgruppe

  • Virksomheder, offentlige, organisationer, fonde mm., der er interesseret i at aktivere deres medarbejdere på sociale medier, og i at forstå, hvordan unge mennesker anvender sociale medier i en professionel sammenhæng.

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog "Krise, krudt og KRAM"

 

Bogen klæder kommunikatøren på til at skabe en strategisk ramme for virksomhedens kommunikation og indeholder masser cases.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊