Øvrige referencer

Social medie-strategi for Berlingske
Som community manager på Berlingske lavede jeg koncernens første strategi for sociale medier, henvendt til redaktører og journalister. Herunder guidelines for brug af sociale medier, kurser og workshops, samt intern og ekstern kommunikation. Som led i strategien igangsatte jeg Berlingske på Twitter og Facebook og fik etableret et korps af journalister på begge platforme.

twitter-berlingske

“Hvordan kommunikerer man som et seriøst, historisk brand på de sociale platforme? Ved at være til stede, gå i dialog med brugerne og levere et godt produkt.”

Andre typer opgaver jeg har løst: 

  • International strategi for sociale medier for større kulturel begivenhed
  • Sociale medier i krisehåndtering
  • Agenda-setting med sociale medier og blogs

 
Øvrige referencer 

  • Kulturministeret, særlig rådgiver
  • Københavns Kommune, pressechef i Teknik- og Miljøforvaltningen
  • Radikale Venstre på Christiansborg
  • John Kerrys præsidentvalgkamp 2004

referencer-3

“Vi har haft glæde af Astrid som oplægsholder og moderator på vores store årlige konference. Hun leverer varen hver gang med engagement, viden og god fornemmelse for publikum.”
– Sonja Sukstorff, sekretariatsleder Dansk Kommunikationsforening.

Læs flere udtalelser

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog ”UNMUTE dit digitale lederskab”

 

Bogen klæder toplederen på til navigere i en mere digital verden med et regenerativt mindset.  

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊