Workshop om sociale medier

Hvem: Danmarks Radio

Hvad: Workshops som led i DRs interne Akademiforløb.

  • Akademiforløb for chefer med 30 deltagere
  • Akademiforløb for medarbejdere med 40 deltagere
  • En række oplæg på redaktioner, herunder DR Kultur, DR Nyheder og DRs regioner
  • Fokus på journalistik formidling på sociale mediers præmisser

Hvorfor: Det digitale område er en vigtig strategisk prioritet i DRs strategi. Danskerne bruger i stigende grad sociale medier til at få dagens nyheder, og den udvikling skal DR naturligvis imødekomme. DR har derfor bl.a. etableret et DR Akademiforløb for udvalgte ledere og medarbejdere i DR, som skal klædes på til at navigere i en digital medievirkelighed.

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog "Krise, krudt og KRAM"

 

Bogen klæder kommunikatøren på til at skabe en strategisk ramme for virksomhedens kommunikation og indeholder masser cases.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊