Strategisk brug af sociale medier

Hvem: Danmarks Statistik

Hvad: Med en række workshops for ledere og ansatte er der sat fokus på, hvordan de kan anvende LinkedIn og andre sociale medier i relation til deres arbejde og på den måde understøtte Danmarks Statistiks strategi for sociale medier.

  • Sparring på hvordan tabeller bedst kommunikeres på sociale medier
  • Brug af visuelle elementer
  • Dialog med brugerne
  • Overvågning og publicering
  • Employee advocacy – ledelse og medarbejdere på sociale medier

Hvorfor: Gennem de senere år har Danmarks Statistik lanceret konti på Twitter, LinkedIn og senest Facebook. Vores rolle har været at agere sparringspartner i forhold til nogle af de spørgsmål, der dukker op, når man som en af Danmarks mest troværdige institutioner bevæger sig ud på et åbent socialt mediehav.

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog "Krise, krudt og KRAM"

 

Bogen klæder kommunikatøren på til at skabe en strategisk ramme for virksomhedens kommunikation og indeholder masser cases.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊