Sparring på digital strategi

Hvem: EduLab, som står bag Matematikfessor

Hvad: Et sparringsforløb der sætter fokus på EduLabs kommunikation, herunder sociale medier og employee advocacy.

  • Edulabs formål er at gøre verdens børn bedre til matematik. Det formål kan understøttes på sociale medier og via nyhedsbrev.
  • Sparring på målgrupper, kanaler ift. målgrupper, indhold til sociale medier, mål for og effekt af sociale medier samt eksekvering.
  • Sparring på trends og forretningsudvikling med fokus på digitale såvel som offline trends.

Hvorfor: En sammenhængende strategi for den eksterne og interne kommunikation for en virksomhed i vækst og med et ekspansivt marked.

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog "Krise, krudt og KRAM"

 

Bogen klæder kommunikatøren på til at skabe en strategisk ramme for virksomhedens kommunikation og indeholder masser cases.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊