Ydelser

Her er et udvalg af de opgaver, jeg hjælper virksomheder og organisationer med. Den konkrete opgave vil altid være tilpasset jeres behov og mål. Mit fokus er på effekt, strategi og eksekvering. Samtidig tager jeg oftest afsæt i målgruppens medie- og købsadfærd samt deres syn på jer. Alle opgaverne udføres af mig som den centrale rådgiver. På en række af opgaverne inddrager jeg faste, dygtige samarbejdspartnere.

Det gør jeg for jer: 
- Hjælper jer med at nå kritiske forretningsmål gennem kommunikation, digitalisering og grøn omstilling 
- Hjælper jer med at få maksimal gennemslagskraft og synlighed og dermed opnå mere salg, stærkere brand, bedre rekruttering mm. 
- Sparer jer for en masse tid, bekymringer og fejlskud 
- Hjælper jer med omstille forretningen til cirkulær/bæredygtig samt datadrevet/digital
- Forebygger shitstorms og greenwashing 
- Håndterer krisen, når skaden er sket 

Om min proces: 
- Jeg leverer hurtigt, pålideligt og effektivt
- Jeg reflekterer 360 grader rundt om problemet 
- Jeg skærer igennem støjen og zoomer ind på det, der skal gøres nu og her 
- Jeg har blik for de langsigtede konsekvenser qua min viden om den nyeste udvikling 
- Jeg klæder jer på til at træffe bedre strategiske beslutninger 

Eksempler på ydelser:

Få et “sundhedstjek” på jeres sociale medier, hjemmeside og nyhedsbrev 

Er I på de rette kanaler? Bruger I jeres ressourcer rigtigt? Når I jeres målgruppe? Virker jeres indhold? Jeg leverer en kort rapport, der opsummerer, hvad der fungerer godt og mindre godt ved jeres nuværende kommunikation, samt anbefalinger til, hvad bør I satse mere på. Prisen afhænger af antal kanaler, målgrupper og kompleksiteten af jeres forretning. Rapporten kan typisk leveres indenfor 2-3 hverdage. 

Kommunikationsstrategi med digitalt fokus

Med en samlet strategi for jeres virksomheds kommunikation kan I sikre jer, at jeres kommunikation understøtter jeres forretningsmål. Strategien bør tage afsæt i jeres formål og værdier, men også afspejle den komplekse verden, som jeres virksomhed er en del af – herunder et stadig mere komplekst mediebillede, hvor kunder og brugere ændrer adfærd i en mere og mere digital retning.

Thought leadership og employee advocacy

Hvilke områder skal omverdenen forbinde jer med om 2-3 år? Det arbejde starter nu. Ved at klæde medarbejdere og direktører på til selv at tage ordet på sociale medier får I det bedste af begge verdener – et stærkt troværdigt brand samt nogle dedikerede medarbejdere, som bliver anerkendt for deres faglighed. Thought leadership handler om at ‘tage ejerskab’ på et område. Employee advocacy handler om at folde medarbejderes faglighed ud og åbne virksomhedens fortælling op overfor omverdenen.

Klima-kommunikation

Der er ingen gode undskyldninger for ikke at have styr på sin klima-kommunikation. Til gengæld ender mange virksomheder i greenhushing, altså de virksomheder, som af frygt for greenwashing ikke fortæller om de klimarelaterede tiltag. Det er en skam, for både kunder og interessenter har en stigende interesse for at høre om grønne tiltag. I skal derfor have styr på, hvordan I kan kommunikere om klima-relaterede tiltag, og hvordan I inddrager det strategisk i jeres kommunikation og markedsføring. Er der brug for juridisk rådgivning, sker det i samarbejde med erfaren jurist.

Kontakt mig for at høre nærmere

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog ”UNMUTE dit digitale lederskab”

 

Bogen klæder toplederen på til navigere i en mere digital verden med et regenerativt mindset.  

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊