Ydelser

Her er et udvalg af de opgaver, jeg hjælper virksomheder og organisationer med. Den konkrete opgave vil altid være tilpasset jeres behov og mål. Mit fokus er på effekt, strategi og eksekvering. Samtidig tager jeg oftest afsæt i målgruppens medie- og købsadfærd samt deres syn på jer. Alle opgaverne udføres af mig som den centrale rådgiver. På en række af opgaverne inddrager jeg faste, dygtige samarbejdspartnere.

Content marketing og indholds-univers

Godt indhold giver jer den bedste langsigtede markedsføring. I takt med at især unge generationer vender tommelfingeren nedenfor overfor traditionelle medier, er der brug for at lave indhold, som kunderne selv opsøger, og som arbejder for jer over tid – som fx digitale værktøjer, quizzer, podcasts, artikler, video etc. Content marketing er effektivt ift. leadgenerering og thought leadership.

Kommunikationsstrategi med digitalt fokus

Med en samlet strategi for jeres virksomheds kommunikation kan I sikre jer, at jeres kommunikation understøtter jeres forretningsmål. Strategien bør tage afsæt i jeres formål og værdier, men også afspejle den komplekse verden, som jeres virksomhed er en del af – herunder et stadig mere komplekst mediebillede, hvor kunder og brugere ændrer adfærd i en mere og mere digital retning.

Thought leadership og employee advocacy

Hvilke områder skal omverdenen forbinde jer med om 2-3 år? Det arbejde starter nu. Ved at klæde medarbejdere og direktører på til selv at tage ordet på sociale medier får I det bedste af begge verdener – et stærkt troværdigt brand samt nogle dedikerede medarbejdere, som bliver anerkendt for deres faglighed. Thought leadership handler om at ‘tage ejerskab’ på et område. Employee advocacy handler om at folde medarbejderes faglighed ud og åbne virksomhedens fortælling op overfor omverdenen.

Klima-kommunikation

Der er ingen gode undskyldninger for ikke at have styr på sin klima-kommunikation. Til gengæld ender mange virksomheder i greenhushing, altså de virksomheder, som af frygt for greenwashing ikke fortæller om de klimarelaterede tiltag. Det er en skam, for både kunder og interessenter har en stigende interesse for at høre om grønne tiltag. I skal derfor have styr på, hvordan I kan kommunikere om klima-relaterede tiltag, og hvordan I inddrager det strategisk i jeres kommunikation og markedsføring. Er der brug for juridisk rådgivning, sker det i samarbejde med erfaren jurist.

Kontakt mig for at høre nærmere

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog ”UNMUTE dit digitale lederskab”

 

Bogen klæder toplederen på til navigere i en mere digital verden med et regenerativt mindset.  

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊