Employer branding for Gen Z

Beskrivelse

På dette online-kursus zoomer vi ind på employer branding og Gen Z, der ifølge Forbes født fra 1995 til 2010. Hvad foretrækker de, når de søger job og fælger virksomheder på sociale medier? Bliv klogere på, hvordan jeres virksomhed kan gøre tiltrækker og motivere unge medarbejdere i dette online kursus, som jeg har lavet sammen med Rebekka Gustafson.

Rebekka repræsenterer en ny generation af unge ledere, nemlig Gen Z. Hun rådgiver virksomheder i innovation og digitale kommunikation vedr. alt fra podcast og sociale medier til nye måder at arbejde på.

Jeg rådgiver virksomheder og organisationer om digital strategi og sociale medier. Det gør hun med afsæt i jeres formål og visioner, og med sin viden om, hvordan folk anvender sociale medier og ny teknologi.

Er du interesseret i at købe flere adgange til kurset, så kontakt mig venligst via mail.

Du vil lære følgende:

  • Forstå hvordan employer branding fungerer for de yngre medarbejdere
  • Bliv inspireret til at arbejde strategisk med employer branding
  • Få eksempler og cases fra Gen Z'erne selv

Indhold

11 Lessons

Hvad er employer branding? Og hvorfor virker det?

Video00:5:52

Hvordan kommunikerer du med Gen Z?

Hvilket content vil de unge gerne have?

Interview med direktør Morten Ballisager

Hvad siger de unge?

Vores fem råd til employer branding

Employer Branding Quiz

Corona special

Opsamling

Afslutning

Test dig selv: Hvor parate er I til employer branding?

Nyttige links

0 (0 ratings)

3 Courses

35 students

1.250 DKK

Inkluderet materiale

  • 8 videoer
  • 2 tests
  • Nyttige links

Krav

  • Lyt til kurset, mens du går en tur eller tager noter. Du behøver ikke sidde klistret til skærmen. Det vigtigste er, du lytter med og reflekterer over, hvad det betyder for dig og din virksomhed. Også hvis du ikke altid er enig i vores budskaber og anbefalinger.

Målgruppe

  • Virksomheder, offentlige, organisationer, fonde mm., der er interesseret i at styrke deres rekruttering ved at fortælle om virksomheden på sociale medier, og i at forstå, hvordan unge mennesker anvender sociale medier i en professionel sammenhæng.

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog "Krise, krudt og KRAM"

 

Bogen klæder kommunikatøren på til at skabe en strategisk ramme for virksomhedens kommunikation og indeholder masser cases.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊