Bogen

lederens_gps_flowchart_key

Der er en enorm interesse for toplederen i disse år, og kravene bliver stadig større. Nu skal du som topleder så også være aktiv på sociale medier. Hvad bliver det næste? Selvom man som topleder ikke ser sig selv som den, der skal gå forrest på sociale medier, så er det en forudsætning for at drive forretningen.

Blog02

Anbefalinger til virksomheder, der vil blogge fra Astrid Haug, forfatter til bogen “Sig du kan li’ mig” og garvet blogger Der er fordele og ulemper ved at blogge som virksomhed….

socialemedier_ikkesåfarlige.001-e1421764318288

Den tid er forbi, hvor man som leder i det offentlige kunne gemme sig bag et logo eller et byvåben. Med sociale medier rykker den direkte dialog med borgerne tættere…

stairs.001

I vil gerne have folk til at tale positivt om jer på sociale medier. I vil gerne engagere brugerne på sociale medier. Og I vil gerne undgå, at den energi…

no some

Har du stadig ingen ide om, hvordan I kan bruge sociale netværk, så skal du nok ikke gå i gang.

bog_forside_kvadrat

En indholdsstrategi for sociale medier er svaret på den udfordring, som mange små og mellemstore virksomheder står med.

shitstorm astridhaug.dk

De fleste shitstorms har i udgangspunktet ikke har noget med sociale medier at gøre. Her er shitstormens anatomi i fem faser.

Uden_navn_2

De tre understrømme er: den fortællende, emotionel og visuel kommunikation.

jysk gåsen

Hvordan skaber man resultater på bundlinjen med sociale medier? Mød Anders Lunde fra JYSK.

Word cloud ordliste

Her er en liste over nogle af de fagtermer, som indgår i bogen.

Figur007_copyright

Her på siden finder du udvalgte modeller samt huskelister fra bogen.

DK sh

Omtale af bogen i artikler og medier og events i forbindelse med lanceringen.

bog_forside_kvadrat

Kom bag om bogen og læs teksten på bogens bagside.