På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?
Bogen Sig du kan li’ mig – indholdsstrategi for sociale medier udkom på Gyldendal Business d. 10. oktober 2014. Få et indblik i bogen.
Pingback: Let's Give Them Something To Talk About - Content Strategy for Social Media | Astrid Haug
Pingback: Tekster på slankekurPentia329
Pingback: Sådan skal virksomheder blogge - eller lade være | Astrid Haug
Pingback: Sådan skal virksomheden blogge – eller lade være | dSeneste på nettet
Pingback: Lav en indholdsstrategi for sociale medier med Astrid Haug
Pingback: Let’s Give Them Something To Talk About – Content Strategy for Social Media | Astrid Haug
Sig du kan li mig; Er Super læsning, en god bog med brugbart viden og modeller. En glæde at læse og må helt sikkert læse flere af dine bøger
Tusind tak Peter! Jeg udkommer med en ny bog til maj…. :-)