Sammen med Dansk Kommunikationsforening har jeg udbudt efteruddannelseskurset “Det sociale kompas – digital strategi og sociale medier”.
På kurset lærer man at anvende internettets mange muligheder mest optimalt, så man kan:
- lave en digital kommunikationsstrategi, der spiller sammen med virksomhedens mål og forretning.
- overvåge sit brand på nettet og den digitale samtale
- lave en indholds- og publiceringsplan, så man ikke løber tør for indhold og rammer målgruppen rigtigt
- skabe en dialog med kunderne på de sociale medier, så det giver størst udbytte
- få medarbejdere og kunder til at blive ambassadører
- ruste virksomheden og organisationen digitalt til potentielle kriser
- opsætte konkrete mål og udregne effekten
- omsætte den nyeste viden og teori indenfor sociale medier til din hverdag
- styrke dit personlige digitale brand
Kursisterne møder 10 af landets skarpeste eksperter og praktikere indenfor sociale medier og digital kommunikation, som tilsammen bringer kursisterne hele vejen rundt om og i dybden med emnet. Bl.a. ECCO, DR, Roskilde Kommune og Jakob Bøtter.
Kursisterne bliver ledt igennem de forskellige faser af strategiprocessen – fra et digitalt eftersyn af virksomheden til implementering og den løbende drift af sociale medier, så du får din egen skræddersyede digitale strategi.
Kurset løber over 7 dage fra oktober 2013 til marts 2014. To dage holdes på internat på Egelund Slot, Fredensborg.
Læs hele programmet , og se de ti eksterne oplægsholdere.