Det sociale kompas

Sammen med Dansk Kommunikationsforening har jeg udbudt efteruddannelseskurset “Det sociale kompas – digital strategi og sociale medier”.

På kurset lærer man at anvende internettets mange muligheder mest optimalt, så man kan:

  • lave en digital kommunikationsstrategi, der spiller sammen med virksomhedens mål og forretning.
  • overvåge sit brand på nettet og den digitale samtale
  • lave en indholds- og publiceringsplan, så man ikke løber tør for indhold og rammer målgruppen rigtigt
  • skabe en dialog med kunderne på de sociale medier, så det giver størst udbytte
  • få medarbejdere og kunder til at blive ambassadører
  • ruste virksomheden og organisationen digitalt til potentielle kriser
  • opsætte konkrete mål og udregne effekten
  • omsætte den nyeste viden og teori indenfor sociale medier til din hverdag
  • styrke dit personlige digitale brand

Kursisterne møder 10 af landets skarpeste eksperter og praktikere indenfor sociale medier og digital kommunikation, som tilsammen bringer kursisterne hele vejen rundt om og i dybden med emnet. Bl.a. ECCO, DR, Roskilde Kommune og Jakob Bøtter.

Kursisterne bliver ledt igennem de forskellige faser af strategiprocessen – fra et digitalt eftersyn af virksomheden til implementering og den løbende drift af sociale medier, så du får din egen skræddersyede digitale strategi.

Kurset løber over 7 dage fra oktober 2013 til marts 2014. To dage holdes på internat på Egelund Slot, Fredensborg.

Læs hele programmet , og se de ti eksterne oplægsholdere.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *