8 modeller fra “Krise, krudt og KRAM”

Bogen indeholder en række modeller fra min bog “Krise, krudt og KRAM – en ny model for strategisk kommunikation”, udgivet på Djøf Forlag i 2020. Hvor intet andet er angivet, er det mine egne modeller. De må bruges frit i præsentationer, opgaver mm. med kildeangivelse.

Bogen “Krise, krudt og KRAM” kan købes her

1. KRAM-modellen
2. Kontekst og lokal nutid
3. Kontekst og lokal nutid ift. målgrupper, budskaber og omverden
4. Always on vs. kampagne 
5. Ressourcer ud fra kerne-kanaler og producenter 
6. Kommunikationens tre perspektiver på agilitet
7. Intenderet, deliberativ, emergent og urealiseret strategi 
8. “Den logiske model” i relation til strategisk kommunikation

Læs mere om bogen her
Køb bogen her

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag uddrag af min nye bog "Krise, krudt og KRAM"

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊

Skriv en kommentar


Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog "Krise, krudt og KRAM"

 

Bogen klæder kommunikatøren på til at skabe en strategisk ramme for virksomhedens kommunikation og indeholder masser cases.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊