8 modeller fra “Krise, krudt og KRAM”

Bogen indeholder en række modeller fra min bog “Krise, krudt og KRAM – en ny model for strategisk kommunikation”, udgivet på Djøf Forlag i 2020. Hvor intet andet er angivet, er det mine egne modeller. De må bruges frit i præsentationer, opgaver mm. med kildeangivelse.

Bogen “Krise, krudt og KRAM” kan købes her

1. KRAM-modellen
2. Kontekst og lokal nutid
3. Kontekst og lokal nutid ift. målgrupper, budskaber og omverden
4. Always on vs. kampagne 
5. Ressourcer ud fra kerne-kanaler og producenter 
6. Kommunikationens tre perspektiver på agilitet
7. Intenderet, deliberativ, emergent og urealiseret strategi 
8. “Den logiske model” i relation til strategisk kommunikation

Læs mere om bogen her
Køb bogen her

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *