Gratis ebog: Fremtidens 
digitale
arbejdsliv

Hvordan agerer du som chef post-corona? Kan og vil du gribe muligheden for at ændre arbejdslivet og blive en ny thought leader?

Sammen med Julie Kristine Strange fra Master Danmark jeg har taget temperaturen på medarbejdernes syn på arbejdslivet post-corona og ikke mindst, hvad de forventer af deres arbejde fremover. Vores undersøgelse viser, at medarbejderne ønsker sig en new normal, de efterspørger andre rammer for deres arbejdsliv. Samtidig har de fået en stor portion digital selvtillid, som betyder, at ting, der før var umulige, nu pludselig kan lade sig gøre. Denne indsigt kan bruges til at være på forkant og proaktivt tage stilling til, hvordan virksomheden kan finde nye løsninger på medarbejdernes behov og forventninger.

Spørgsmålet er så, om du er klar til den nye virkelighed i din virksomhed? Hvilke forventninger har dine medarbejdere til deres arbejde i denne post-corona-virkelighed? Hvordan kommer du på forkant med den ’new normal’, som også rammer din arbejdsplads?

LÆS GRATIS EBOG HER

Dit job er jo stadig det samme: Du skal skabe den bedst mulige økonomi og sikre, at dine medarbejdere har de bedste muligheder for at lykkes med deres opgaver. Men du skal gentænke jeres metoder og tilpasse dem medarbejdernes behov og forventninger.

I denne ebog præsenterer vi resultaterne af vores survey om danskernes holdning til arbejdslivet samt kommer med vores bud på, hvad dette får af betydning for dig som chef.

På den måde kan du gå forrest og tage ansvar for forretningen. Du kan proaktivt tage stilling til, hvordan I kan drive jeres virksomhed på nye måder og sammen med medarbejderne finde nye mere fleksible og individuelle løsninger.

Ebogen indeholder:
– Vores analyse af arbejdslivet post-corona
– Resultaterne af vores survey med +200 danskere
– 5 perspektiver på, hvordan du som chef kan tilbyde medarbejderne et mere fleksibelt og digitalt arbejdsliv
– 10 overvejelser til dig som chef

LÆS GRATIS EBOG HER

Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag uddrag af min nye bog "Krise, krudt og KRAM"

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊

Skriv en kommentar


Tilmeld dig nyhedsbrev og modtag et uddrag af min bog "Krise, krudt og KRAM"

 

Bogen klæder kommunikatøren på til at skabe en strategisk ramme for virksomhedens kommunikation og indeholder masser cases.

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev 😊