Liker danske organisationer?
Danske medlemsorganisationer er godt med på de sociale medier. Men der er stadig et stort uudnyttet potentiale, som de bør fokusere på fremadrettet.
Danske medlemsorganisationer er godt med på de sociale medier. Men der er stadig et stort uudnyttet potentiale, som de bør fokusere på fremadrettet.
Studenterrådgivningen har fået udviklet en app mod eksamensangst. Jeg har rådgivet om lancering af app’en på digitale platforme.
Danskerne er dagligt storbrugere af sociale medier. Som virksomhed skal du derfor lytte med på sociale medier, hvilket du gør ved benytte disse tools.
Danskerne er vilde med sociale medier – de er kommet for at blive. Jeg giver her et overblik over de mest anvendte sociale medier i Danmark i 2014.
Facebook er en oplagt platform til kundeservice, også hvis målgruppen nærmer sig ‘alle danskere’.
Som et af de førende business-universiteter i verden anvender Copenhagen Business School Linkedin til at nå en række interessenter.
Social medie-strategi for Berlingske Som community manager på Berlingske lavede jeg koncernens første strategi for sociale medier, henvendt til redaktører og journalister. Herunder guidelines for brug af sociale medier, kurser og workshops, samt intern og ekstern kommunikation. Som led i strategien igangsatte jeg Berlingske på Twitter og Facebook og fik etableret et korps af journalister …
Det har større troværdighed, når brugerne anbefaler jeres produkt, end når marketingafdelingen gør det. Sådan får I digitale ambassadører.
Partier og kandidater gør klar til kommunalvalget – hvad er de fem vigtigste træk på sociale medier?