Linkedin-strategi for CBS
Som et af de førende business-universiteter i verden anvender Copenhagen Business School Linkedin til at nå en række interessenter.
Som et af de førende business-universiteter i verden anvender Copenhagen Business School Linkedin til at nå en række interessenter.
Social medie-strategi for Berlingske Som community manager på Berlingske lavede jeg koncernens første strategi for sociale medier, henvendt til redaktører og journalister. Herunder guidelines for brug af sociale medier, kurser og workshops, samt intern og ekstern kommunikation. Som led i strategien igangsatte jeg Berlingske på Twitter og Facebook og fik etableret et korps af journalister …
Det har større troværdighed, når brugerne anbefaler jeres produkt, end når marketingafdelingen gør det. Sådan får I digitale ambassadører.
Partier og kandidater gør klar til kommunalvalget – hvad er de fem vigtigste træk på sociale medier?
Sammen med Dansk Kommunikationsforening har jeg udbudt kurset “Det sociale kompas – digital strategi og sociale medier”.
Jeg har gennem mange år holdt oplæg om sociale medier, politisk kommunikation på sociale medier samt om amerikansk valgkamp.
Bogen klæder toplederen på til navigere i en mere digital verden med et regenerativt mindset.