Involvér dine kunder med interaktivitet og leg: Eksempler på quizzer og lærende elementer

Jeg har længe været fascineret af, hvordan forskelige former for interaktive elementer, quizzer, tests, tools og simuleringer kan bruges på virksomheder og organisationers hjemmesider. Til gengæld synes jeg, der er alt for få af dem. Det er da også meget nemmere at lave en artikel eller en kort video. Jeg kender det fra mig selv …

Involvér dine kunder med interaktivitet og leg: Eksempler på quizzer og lærende elementer Læs videre

Fra marketing til meningsfuld kommunikation: Sådan kan thought leadership transformere din virksomhed

I den digitale tidsalder, hvor virksomheder står over for hård konkurrence om opmærksomhed og markedsandel, er thought leadership blevet afgørende for succes. Ved at opbygge tillid og troværdighed som en ekspert på et bestemt område, kan virksomheder differentiere sig fra konkurrenter og tiltrække kunder, rekruttere top talent og øge salget. “Thought leadership is a powerful …

Fra marketing til meningsfuld kommunikation: Sådan kan thought leadership transformere din virksomhed Læs videre

Find jeres grønne spotlight mellem greenwashing og greenhushing

Der er brug for danske virksomheder i klimakampen, og vi har masser gode løsninger at byde på. Desværre vælger nogle virksomheder greenwashingens vej ved at markedsføre sig som mere grønne, end de er. Det går ofte galt, når man kalder sig bæredygtig, grøn, klimavenlig uden at kunne bevise det, eller når man opfinder egne begreber, …

Find jeres grønne spotlight mellem greenwashing og greenhushing Læs videre