Sig du kan li' mig - indholdsstrategi for sociale medier
Her på siden finder du udvalgte modeller samt huskelister fra min bog “Sig du kan li' mig". Bl.a. modeller til personlig branding & indholdsstrategi.
Der er fordele og ulemper ved at blogge som virksomhed. Her er de, fulgt af ti gode råd til virksomheder, der vil blogge, og fem tricks til det gode blogindlæg.
Med sociale medier rykker den direkte dialog med borgerne eller kunderne tættere på ledelsen. Få her konkrete råd om at få styr på og navigere i den sociale medieverden som virksomhedens leder.
Tricket til at give kunderne mere værdi er at lave indhold, der tager udgangspunkt i brugernes hverdag frem for virksomhedens. Her er råd til at komme i gang.
Har du stadig ingen ide om, hvordan I kan bruge sociale netværk, så skal du nok ikke gå i gang. Du kan her læse om hvordan du ved om din virksomhed er klar til sociale netværk eller ej.
En indholdsstrategi for sociale medier er svaret på den udfordring, som mange små og mellemstore virksomheder står med. Kom i gang med indholdstrategien her.
De fleste shitstorms har i udgangspunktet ikke har noget med sociale medier at gøre. Her er shitstormens anatomi i fem faser og forslag til hvordan du kan håndtere en shitstorm.
Der er hovedageligt tre forskellige understrømme for sociale medier, som du skal kunne forstå. De tre understrømme er: den fortællende, emotionel og visuel kommunikation.
Hvordan skaber man resultater på bundlinjen med sociale medier? Mød Anders Lunde fra JYSK og bliv inspireret af hans tilgang til hvordan virksomheden kan bruge medierne.