Hvilken værdi giver du kunderne?
Tricket til at give kunderne mere værdi er at lave indhold, der tager udgangspunkt i brugernes hverdag frem for virksomhedens. Her er råd til at komme i gang.
Tricket til at give kunderne mere værdi er at lave indhold, der tager udgangspunkt i brugernes hverdag frem for virksomhedens. Her er råd til at komme i gang.
The five steps of a content strategy for social media – purpose, relevance, content, plan & measure, organisation.
Har du stadig ingen ide om, hvordan I kan bruge sociale netværk, så skal du nok ikke gå i gang. Du kan her læse om hvordan du ved om din virksomhed er klar til sociale netværk eller ej.
En indholdsstrategi for sociale medier er svaret på den udfordring, som mange små og mellemstore virksomheder står med. Kom i gang med indholdstrategien her.
De fleste shitstorms har i udgangspunktet ikke har noget med sociale medier at gøre. Her er shitstormens anatomi i fem faser og forslag til hvordan du kan håndtere en shitstorm.
Der er hovedageligt tre forskellige understrømme for sociale medier, som du skal kunne forstå. De tre understrømme er: den fortællende, emotionel og visuel kommunikation.
Hvordan skaber man resultater på bundlinjen med sociale medier? Mød Anders Lunde fra JYSK og bliv inspireret af hans tilgang til hvordan virksomheden kan bruge medierne.
Hvis brugerne ikke liker og deler dine opslag, er der stor risiko for, at du er usynlig på sociale medier. Det kan du heldigvis gøre noget ved, hvilket der er fokus på i dette blogpost.
De helt unge har indtaget Snapchat. Kun ganske få danske virksomheder, benytter sig af fordelene ved Snapchat. Her er en gennemgang af Snapchat.